Sunday, August 29, 2010

aku terlalu RINDU.....



*sekadar gambar hiasan*


6 hr aku bercuti.. bermula 27/8/2010=Jumaat (nuzul Quran), then smbg sbtu, ahad, isnin class batal tp kene g kg OrgAsli bt 12 Gombak ada prgrm, selase 31 ogos cuti lagi.. rabu aku mmg xde class.. nak balik tp xleh la sbb kene siapkan proposal latihan ilmiah.. nk anta sblm cutu raye ni.. huhuhu.. xpe2 6hb nt insyaALLAH dptlah alik johor jmpe keluargaku tersyg.. rindu banget deh.. huhuhu..

macam biasela duk kat blik, hadap lptop, menaip proposal, bosan2 on9 fb, edit2 2 buah blog aku tu, ustaz faisal mst akan tnye entry2 baru nnti... emmmmm dan bila time nk tido lak wlupun da lwat tp mata sukar utk dipejam.. huhuhu.. fikiran ku mula melayang.. ingatan ku jauh terbang.. huhuhu.. hatiku rasa sayu sangat, sedih, kdg2 smpai menangis (hahaha bdk ciwek yg sgt2 manje mmg cmni).. lg2 bila teringatkan insan2 yg aku sgt sayang.... RINDU SANGAT...... =( Aku doakan mereka semua berada dlm lindungan n rahmat ALLAH.. smg ALLAH sentiasa memelihara mereka dan mereka sentiasa berada dlm keadaan baik n sihat selalu serta d permudahkan segala urusan mereka terutamanya urusan ibadah...

saat ini aku sedang menghitung hari utk pulang ke kampung halaman.. meraikan 1 syawal bersame yg tersyg.. wlupun saat itu si dia tiada di sisi namun sentiasa ada d hati ini.. bersama keluarga sudah cukup membuatkan hari2 ku indah dan sangat bermakna... 1 syawal tahun ini mugkin lebih meriah sbb insyaALLAH akn ada satu majlis bersejarah di uma arwah atok a.k.a uma yg aku duduk skrg la.. nak taw ape..??? tggu lah nek raya nnt kt cerita...emmm ada suara2 bertanye fiqa nak kawin ke..???? hahahaha... mane la dyorg dpt citer2 tu sume.. lawak betol la.. mmg la aku nak kawin tp ntah bile... hehehehe.. masih mencari jalan lagi.. huhu.. tp klu ad jodoh wktu terdekat ni... emmmmm insyaALLAH... lalalalaala... saje je wat gempak ek iqa... hahahaha.. belum sampai masenya lagi la.. msing2 nk abeskan bljr dulu.. FOKUS ap yg penting.. tp klu da jodoh xkn kemane ye tak..?? lama mane pun, jauh mane pun ttap akn disatukan juga.. huhu.. ok.... lupekan sekejap soal itu.. aku da mls nk jwb pertanyaan org.. pandai2 je buat citer.. merepek2 lak tu.. ish2... ape2 je la..

walau ape pun smg semuanya dalam keadaan baik2 jer.. ok.. jage diri baik2 taw.. jgn nakal2 ye semua.. dan buat sesiapa yg sdg berbahagia saat ini, smg anda terus mengecap kebahagiaan tersebut.. jgn sia2kan masa yg anda ade..berusaha tingkatkan iman seiring peningkatan umur..insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment