Saturday, October 9, 2010

Nak jadi APA..????????/

persoalan ni aku tujukan untuk diri aku sendiri...
nak jadi apa haa???
da masuk tahun akhir kat ukm ni.. sem depan sem last, insyaALLAH.. aku harap dpt tamatkan pengajian dgn jayanya..aminn..

tapi persolan ini sering tertanye2.. kwn2 pun fikir yg same.. nak jadi ape ek pasni..?? dr dulu lg aku minat pendidikan, konon nk jd cikgu, tp sampai interview je.. pastu xdpt smbg degree pendidikan n masuklah aku ke UKM ni.. tp xpe, aku xmengalah, niat nk jd ckgu tu ttap ade, may b aku leh amik KPLI or JQAF pasni.. aku harap2 sgt ade rezeki dlm bdg tu.. klu takde pun xpe la.. mgkin bukan rezeki aku, ALLAH lebih tahu apa yg terbaik untuk kita kan..??

mgkin klu ak xjd ckgu tapi dpt suami seorang cikgu ( haha berangan jap).. mgkin jugak kan... insyaALLAH.. kt xtaw apa akan brlaku pd mse akn dtg.. kt hnya merancang.. klu blh kerja tu aku harap ada la perkaitan dgn apa yg aku belajar kat ukm ni.. klu kene anta kat sabah n sarawak..?? kwsn pedalaman..?? kg org2 asli..?? hmmmm insyaALLAH.. rezeki ada kat mane2.. yg penting niat keje yg ikhlas kerana ALLAH..

ALLAH is the only ONE..


No comments:

Post a Comment