Sunday, March 6, 2011

Ini lah JIWAKU.. itulah kepuasan bagiku..

salam semua.. sorry jgn d tanya nape lme xupdate citer kat blog ni.. huhuhu..
yg sllu tnye mst da taw jwpnnye.. hehehe..
sbb..............
saye...............
sangat sibuk......byk keje la siapkan latihan ilmiah...
kdg2 ad prgrm..byk sgt.. antaranya:

26/2/2011(sbtu) - g PERNIM prgrm brsme ank2 mgsaa HIV ..
3/3/2011(khamis) - wacana dakwah
4/3/2011(jumaat) - join prgrm yg delegasi KUIN dtg.. saje suke2.. n mlm tu ad dinner FPI..
5/3/2011(sbtu) - arini la.. g SK Sg Hj Dorani kat sg besar selangor.. prgrm motivasi student UPSR ...best sgt..
emmmm..
itulah jiwa aku sebenarnye..... aku rasa happy n puas hati bile join prgrm2 cmtu..
aku suke prgrm2 kebajikan n motivasi..
teringt masa prktikal dulu .. handle prgrm motivasi n prgram brsame ank2 yatim kat asrama ank2 yatim tmpt aku prktikal..
hahaha xsangka aku mmpu buat ...ALHAMDULILLAH...
dgn krjasama kwn prktikel IMAH n azri.. mmg xsgka sgt.. menjadi juga aku wat mereka nangis..

tp mmg betulla jiwa aku rasa tenang bila dpt join prgrm2 cmtu... kerja2 khidmat sosial n motivasi.. serius ckp klu bleh nk sllu je join.. da berangan n jd motivator ...
kdg2 org xnmpk bakat kita.. tp bile sekali kt da buat , org akn suh wat lg.. tu la yg aku hadapi skrg.. masalahnya bkn xnk tlg . tp............. mslhnye mase la.. agak sibuk skrg..

alaaa nk update pic tp external saye rosak.. so sume pic ilang... huhuhuhu..
so xdpt nk msukkan pic.. nnt la len kli klu saye dpt pic..
emmm ok la. mata suda ngntk... baru alik prgrm sebenarnye ni.. hehehe.. saje nk ngadu kat blog.. hehe..

No comments:

Post a Comment