Thursday, November 4, 2010

02102010... Birthday surprise !!

Assalamualaikum pembuka bicara , buat para blogger yg sentiase ceria.. hehehehe..
emm kali ni nak cerita satu pengalaman best...
sebenarnya benda ni da lme aku n imah rancang.. mse prktikel lg.. tp sbb msing2 bz so tertangguh la n berjaya d realisasikan pada 2/10/2010...
birthday surprise utk kwn2 baik yg lahir bln 5 (time prktikel n ct sem )
WAN AHSANI (13/5)... SHAH (18/5)... YUNI (26/5) dan bln 7 (LIYA 30/7) juga KAK LIN (5/7) n bln 5/11 becoming (AZAM)...

aku buat kek sendiri taw.. pandai kan... hehe.. xsedap pun.. sbb resepi sendiri ntah pape jek.. tp ok la ble org ckp sgt sedap.. aku ad bg kat bdk chinese kat lobi tu pun dyorg ckp sedap.. hehehe... (bajet terer r.. haha)... xde la.. sebenarnye senang je wat kek tu.. resepi RAHSIA.. huhuhuhu.. eh.. xbaik kedekut.. sape nk taw gtaw la kt... jgn segan2.... thanks pd teha n iemah sbb tlg kt..


ni "KEK KASIH SAYANG" istimewa utk kwn2..




ni "jemput2 senyum" n "roti telur bahagia"



emmm agenda pun bermula mlm tu.. mcm2 hal sbnrnye berlaku mlm tu... aku pun tibe2 bleh nangis.. sbb.... xperlu la d ceritakan d sini.. huhuhuhu.. ok lupekan... tu semua dugaan.. tapi korang mmg kwan2 yg sgt baik utk kt.. selalu membantu bila kt perlukan pertolongan..


sayang kamu semua...
dr kiri (kak lin, liya, iemah, kak mawadah n teha)
yuni n wan tida dlm gmbr..aku duk depan..



sesebuah persahabatan tak selalunya akan bahagia kn.?? kdg2 Allah uji dgn bermacam dugaan.. itulah yg kami alami... tapi ape pon thanks sgt2 pd kwn2 yg dtg mlm tu utk menjayakan misi aku...

"teha, iemah, yunie, wan, liya, kak mawadah, kak lin, shah, bani, azam, enal n pie"
TERIMA KASIH


KAMI yg gila2 mlm tu.. lepas kepenatan maraton n bersukan... take a pic...
SMILE (*_<)
aku hadiahkan "KEK KASIH SAYANG" utk korang semua.. hasil dr air tangan aku.. rasenye xla sedap mcm yg kat kdai.. tp aku da cbe wat yg terbaik...
juge ad jemput2 senyum n roti telur bahagia....

minta maaf jika ad sebarang kesalahan n kekurangan.. mcm2 yg x duga telah berlaku... tp Alhamdulilah segalanya berjaya di atasi...
semoga ukhwah persahabatan kt d redhai n terus berkekalan... kenangan malam itu sangat indah .. kenangan manis akhir sem 5.. aku tentu akn rindu saat2 mcm tu.. tahun dpn semua da berpisah.. jauh... tp kawin nnt jgn lupe jemput (hahaha ingat kawin je ek)...

kenangan salji tepung, hujan air n maraton sgt best... happy n release tension beb.. huhuhu...
ok la.. setakat ini dulu laporan saya pada hari ni.. ad satu paper lg exam ni,, 10.11.2010.. metodolgi dakwah muslim... good luck tuk semua dak2 dakwah08... love U all..

*teringin nak wat birthday surprise untuk seseorang... tapi...... adakah niat ni berjaya dilaksanakan... mungkin ya mungkin tidak..... tp walau apepon aku doakan dia sentiasa bahagia dgn kehidupannya n sihat selalu.. aku ttap ad di sni...*

1 comment: