Sunday, November 14, 2010

balik kampung ...


saat aku menulis d blog ni. sedang menunggu abg aku dtg..
smg perjalanannya selamat semuanya dan d permudahkan ..
time ni aku duk ber"fb".. kwn2 sume da alik so xmeriah la fb ni..
agaknya nnt ble msing2 da grad mst lg jrg on9 ek.. emmm..

mmg la seronok nk balik ct 5 mggu tu.. puas la gak duk uma nnt.. tp hajat d hati nak balik sni awl sbb nk setelkan urusan wat tesis.. nk kene cntct Jabatan hal ehwal org asli (JHEOA) n pihak2 yg berkaitan.. smg Allah permudahkan segala urusan aku..

juga perlu berjauhan dgn insan yg aku syg.. wlupun satu negeri tp jauh la gak kan ..huhuhu.. dia pun nga sibuk siapkan tesis.. smg d permudahkan juga segala urusannya..

kamu semua doakan perjalanan saya selamat smpi ke destinasi.. insyaAllah..
ok la.. jaga diri baik2..
salam...

No comments:

Post a Comment