Monday, December 20, 2010

kini kembali.....

Assalamualaikum...
lame bercuti kan.. 5 minggu.. so sepanjeng tu la mls nk edit blog.. hehe..
emm cmne cuti ni..?? mesti best kan.. dpt jmpe insan2 tersayang...
mcm2 kenangan tercipta..

d saat cuti tu juga aku ni jd sakit.. hahaha..
sakit rindu.. hehehehe.. ngade2 je kan.. tp xtawla.. perasaan tu xleh nk d buang..
mane2 aku pergi ade je bayangan dia.. huhu.. pelik aku..
aku ada baca la beberapa buku ttg cinta.. byk input berguna aku dpt..
bila pikir2 balik btul gak la apa yg ak baca tu.. tapi.....ntahlah.... just wait n see la apa akan berlaku seterusmya..

ALAMAK !!!! latihan ilmiah xsiap lg.. byk lg xbuat ni... huhuhuhu..
takutnye....
mls pun ade.. tp nk wat cmne....
klu nk grad kene la buat... insyaAllah.. kerana Allah aku akn siapkan ... demi utk Islam.. tajuk pun ttg Islam.. doakan kt ye kwn2..

No comments:

Post a Comment