Sunday, May 1, 2011

~ berakhir di sini ???? ~

Alhamdulillah .. 3 tahun d ukm .. maka tamatlah pengajian degree ku.. tggu masa utk konvo je insyaALLAH... opssssss satu lagi.... tesis !!!! huhuhu.. hampir siap ni.. mudah2an d permudahkan segala urusan..
saat2 terakhir bersama sahabat2 satu jabatan mmg membuatkan hati ni rasa sdih... pasni semua sahabat akn bw haluan masing2.. ad yg da nk keje, smbung master n ad gak yg nk kwen da.. Alhamdulillah... rezeki masing2...

aku ..???
dalam perancangan nak sambung master dakwah..
sementara cuti ni nak keje dlu.. keje ape xpasti lagi..
insyaAllah klu ade rezeki jd guru sandaran..
sbb tu la minat aku sebenarnya.. menjadi seorang pendidik.. insyaAllah..

bln 5 ni smpi la habis mjlis kat uma 4/6 aku agk bz skit.. byk urusan kene buat.. so xpk lg soal keje.. emmmmm lg satu kene kms umah... insyaAllah klu xd ape aral akn pindah umah baru.. so perlukan tenaga yg byk nk kms umah..

satu pertemuan yg paling xdpt aku lupakan ialah pas exam paper kajian teks kat ktams.. da la exm sme2 dlm dewan tu.. duduk pun dekat2 jek.. xfokus aku jwb exam,,,, hahaha... pas exam tu jmpa la hmba Allah tu kejap... mungkin itu pertemuan terakhir sbb pasni xkn jmpe lg.. dia dgn haluan dia n aku terus dgn haluan aku sndri...

dinner jabatan n bbq bersama teman2 baik n geng brip2 mmg sgt2 best.. memori sebuah persahabatan yang sangat indah....
Alhamdulillah... smg segala urusan akan d permudahkan oleh Allah.. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment