Sunday, May 15, 2011

~ berbicara dalam hati ~

terlalu byk yg nk d luahkan oleh mulut..
tapi.................
semua terpendam ...
tak terluah....
so hnya mmpu berbicara dalam hati..
bkn x tahu nk ckp ape..
tp x tahu nk ckp cmne..
whatever...

just nk minta maaf pd shbt2 baik, shbt dkwah08, shbt2 ukm, smka, sdpb n semua yg mengenaliku ..
maaf jk ad sebarang salah n silap.. kt ni insan yg lemah dan sllu wat silap..

kepada shbt2 yg byk memberi nasihat dan teguran.. syukran jazilan..
sgt2 menghargainya.. syukur pd ALLAH sbb kurniakan aku shbt yg sgt2 baik..
indahnya saat bersama korang xkn aku lupekan..
sedih sebenarnya nk berpisah..
kita bertemu dan berpisah kerana ALLAH..
setiap pertemuan pasti ada perpisahan..

hnya ALLAH yg dpt bls jasa baik semua..
doakan sy agr dpt mncapai impian n cita2 sy ..
nk jd seorang pendidik..

pd yg da nk kwen tu jgn lupe la jmput yer.. hehe..
nk tggu turn sy lmbt lagi .. kerjaya xd lg.. kewangn lom mencukupi ..
calon..??? rasanyer xde lagi.. heeeeee =)
pape hal roger2 la phone n kat fb dakwah08..

utk terakhirnya sy syg shbt2 sy..

~Andai hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dgn amaran2 Allah

Andai ku bersedih tanpa kata,pujuklah aku dgn tarbiah Pencipta

Andai ku lemah tak berdaya,ingatkanlah aku dgn kehebatan syurga

andai antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera

....Andai pernah hatimu terluka, luahkanlah agar aku berubah...

& Andai esok ku lena tanpa terjaga...iringilah lenaku dengan kalungan doa n fatihah..

Ukwah kita utk selamanya......InsyaAllah ~




No comments:

Post a Comment